Tävla om padelrack från OLW!
Gästinlägg 2025-10-23

Tävla om padelrack från OLW!

Handla på kampanj och var med och tävla om två Smash!-padelrack från OLW, perfekt för att kickstarta höstträningen! Racken kan ni använda själva eller som pris i en egen tävling för personal eller kunder.

För att vara med och tävla behöver ni:

  • Beställa minst 2 kartonger totalt av våra utvalda Smash! produkter. Välj mellan artikelnummer 5959059053, 5959059083, 5959052006 och 5959059080.
  • Lägga er beställning någon gång mellan 23/10 - 9/11 2025

Vinnaren kommer att kontaktas via mejl efter avslutad tävling.

Lycka till!


Fler nyheter

Tävla och vinn merch från Delicato
2025-07-01

Tävla och vinn merch från Delicato

Älskar ni Delicato lika mycket som vi på outofhome? Då har ni nu chansen att tävla och vinna en riktigt snygg goodiebag fylld med spännande produkter från Delicato! I priset ingår:

1 Totebag1 Keps1 Termomugg 430 ml1 låda Brownie styckpack (25 st)1 låda Delicatoboll styckpack (25 st)1 låda Chocolate Chip Cookie styckpack (20 st)1 låda Kanelbullekaka styckpack (25 st) För att vara med och tävla behöver ni:

Beställa minst 5 kartonger totalt av våra utvalda Delicato-artiklar under juli månad. Välj mellan artikelnummer 1189, 1475, 1456 och 1507.Lägga er beställning senast 2025-07-31.Mejla in en motivering till varför just ni vill vinna till kontakt@outofhome.se.Vinnaren kommer att kontaktas via mejl efter avslutad tävling.

Säg hej till Roots of Malmö
2025-09-23

Säg hej till Roots of Malmö

Nu blir det kombucha för hela slanten när vi välkomnar vår nya leverantör Roots of Malmö till sortimentet! Företaget startades som ett projekt hemma i köket av den amerikanske Nick och österrikiske Matthias. På kort tid har de förvandlat sitt småskaliga lokala varumärke i Malmö till en aktör som idag säljer över hela Sverige. Deras kombucha är ekologisk, fri från konserveringsmedel, opastöriserad och ofiltrerad vilket betyder att alla nyttiga bakterier från fermenteringen finns kvar. Visionen är att bli Sveriges främsta tillverkare av fermenterade, alkoholfria drycker!

3 anledningar till att älska kombucha Levande bakteriekultur. Drycken innehåller organiska syror, vitaminer, och enzymer som bär med sig massor av hälsoeffekter. Förbättrad magbalans och immunförsvar för att nämna två! Innehåller liten mängd socker. Den goda smaken i kombination med att den innehåller väldigt lite socker gör den perfekt som ett mer hälsosamt alternativ till läsk eller juice. Ett roligare alternativ till alkoholfritt vin. Att hitta ett alkoholfritt alternativ som både känns genomtänkt och lite lyxigt kan vara en utmaning. Testa att bjuda gästerna på ett glas kombucha nästa gång! Köp Roots of Malmö hos outofhomeAlla företag och verksamheter kan enkelt beställa direkt via vår hemsida. Välj mellan flera spännande smaker som Hallon & Citrontimjan, Gurkmeja eller Naturell. Tillsammans med Roots of Malmö gör vi det enklare att erbjuda levande, ekologiska drycker som känns lika genomtänkta som trendiga!

Löfbergs kafferapport 2025
2025-10-09

Höjdpunkter ur Löfbergs Kafferapport 2025

Kaffe är en självklar del av arbetsdagen för de flesta. Hela nio av tio svenskar anser dessutom att kaffe på jobbet ska vara gratis, en siffra som säger mycket om dryckens betydelse i arbetslivet. Bryggkaffet behåller sin ohotade förstaplats, men nya trender visar att vanorna kan komma att förändras. Framför allt blir iskaffe allt mer populärt vilket öppnar för arbetsgivare att tänka bredare kring kaffekulturen på arbetsplatsen.

Outofhome har tagit del av Löfbergs årliga kafferapport som bjuder på insiktsfulla siffror om svenskarnas kaffevanor. För företag är resultaten särskilt intressanta: en genomtänkt kaffekultur kan faktiskt bidra till att göra arbetsplatsen mer attraktiv. Rapporten visar att åtta av tio svenskar dricker kaffe regelbundet och för många är det en självklar förmån att det bjuds på. Att dra in på den förmånen kan därför få negativa konsekvenser för trivseln. Kaffe ger inte bara energi och fokus det, skapar också en naturlig paus i arbetsdagen och stärker gemenskapen mellan kollegor.

Iskaffe – Den nya kaffetrendenEn tydlig trend i Löfbergs rapport är att iskaffe snabbt vinner mark. I åldersgruppen 18–35 år har över en tredjedel (36 %) druckit iskaffe den senaste månaden, vilket visar att en ny generation håller på att förändra kaffevanorna. Att erbjuda iskaffe på jobbet kan därför bli ett enkelt sätt för arbetsgivare att ligga i framkant och attrahera yngre medarbetare. Dessutom signalerar ett varierat kaffeutbud att företaget bryr sig om trivsel och gemenskap.